Thursday 21 February 2013

Pemilik Tulang Rusuk

Have someone always ask the question to me: How to answer ??

BECAUSE
I also still don't know belong to whose tulang rusuk 

Adam...Hawa will not excuse IF:

Akalmu sembilan (9), nafsumu satu (1)…akalku (1),
nafsuku beribu! Banyakkan Adam?! Oleh itu, pimpinlah
tanganku kerana aku ini seorang yang pelupa, aku juga
lalai dan alpa. Aku banyak kekurangan. Sering juga aku
tergelincir ditolak sorang oleh nafsu dan
kuncu-kuncunya.

Bimbinglah daku untuk menyelami kalimah Allah.
Perdengarkanlah daku mengenai kalimah syahdu daru
Tuhan kita agar dapat menjadi terang hidupku ini.
Tiuplah roh jihad ke dalam dadaku, agar aku menjadi
mujahidah kekasih Allah!


Dah complete?? So, InsyaAllah...Allah will give partner like what you are. All the Best! :-D


No comments:

Post a Comment